Proč má smysl pořídit kotec pro psa

Při výběru příbytku pro svého pejska pro venkovní prostory zahrnující především zahradu, stojí chovatel hned na začátku před základní otázkou – stačí pořídit jen boudu, nebo se vyplatí zvolit kotec? Jako se vším, odpověď je záleží na situaci a očekáváních.

Kotec dává smysl jednoznačně pro majitele středního a velkého plemene, pokud je pes na zahradě. Kotec je pro psa především skvělým útočištěm například při nepříznivém počasí. Tím, že jde o uzavřený prostor, si v něm zvíře také lépe odpočine.

Kotec jako ochrana

Občas je potřeba psa někam zavřít, nejen pro bezpečnost ostatních, ale i svou vlastní. Například v situaci, kdy provádíte stavební úpravy na domě, nebo dejme tomu opravujete podlahu terasy. Kotec je ideální řešení pro bezproblémové provádění takových prací. Další situace pravděpodobně nastává každý den – vyjíždíte z garáže a musíte dávat pozor, kde se pes nachází. Stačí chvilka nepozornosti a může dojít k neštěstí, případně může pes utéct.

Bouda má smysl

Při výběru nezapomínejte také na boudu. Samozřejmě, můžete pořídit malý kotec, který bude sloužit skutečně jen pro dočasné omezení psa. Pokud tam má ale trávit čas, bouda je rozhodně nezbytnost.

Rozměry a materiál

Velikost kotce by měla být vždy přizpůsobena velikosti a počtu psů, kteří ho budou využívat. Oblíbený rozměr je 3×2 metry, který je vhodný pro každé plemeno i s boudou. Čím větší, tím samozřejmě lépe pro psa.

Pokud jde o materiál, ne všichni si mohou dovolit zděný kotec, a i ten má řadu nevýhod, například držení vlhkosti či absenci mobility. Nejvhodnějšími materiály pro stavbu kotce jsou ocel a dřevo. Kvalitní plechová konstrukce ovšem rovněž splní účel, a to za výrazně nižší cenu. Dostupnou nabídku kotců pro psy najdete na https://stalconcept.cz/k/kotce-pro-psy/.

Vyplatí se plechová garáž?

Nejen pro svou nízkou cenu, ale také funkčnost a rychlost montáže je plechová garáž jedním z nejoblíbenějších řešení. Oproti jiným alternativám vám prodejce dodá a nainstaluje garážové řešení přímo na staveništi či pozemku a můžete rovnou skladovat věci nebo schovat automobil.

Výhodou mobilní garáže je kromě rychlosti a obvykle jednoduchosti stavby také samotná přenositelnost na jiné místo. Nabízejí vysokou stabilitu i širokou variabilitu rozměrů a doplňků, ale umožňují také dokonalé přizpůsobení garáže stylu našeho domu i charakteru pozemku

Nejoblíbenější rozměr je 3×5 metrů

Nejoblíbenějším rozměrem plechových garáží je varianta se šířkou 3 metrů a délkou 5 metrů. Hned v závěsu se nacházejí velikosti 4×6 metrů a 5×5 metrů. Větší velikosti tak mohou pojmout například zahradní nářadí či další vybavení, pokud třeba potřebujete využít maximálně zvolený prostor na malém pozemku. Materiálem je pak obvykle žárově zinkovaná ocel s barevným nátěrem v lesklém nebo matném provedení.

Široký výběr plechových garáží najdete například zde – https://stalconcept.cz/k/plechove-garaze/.

Alternativy plechových garáží

Pokud nemáte dům s garáží, kromě klasické zděné máte na výběr z různých typů mobilních garáží, dodávaných na klíč. Stačí zvolit systém a materiál, typicky beton, kov i dřevo. Prefabrikovaná betonová garáž je zhruba o 50% levnější jak klasická zděná a lze ji i po letech přesunout na jiné stanoviště. Méně nákladnou alternativou může být rovněž přístřešek (carport), ale ten není tak bezpečný a obvykle v něm bude parkovat pouze auto.

Varianty a doplňky

Plechová garáž je typicky montovaná ze stěnových trapézových nebo rovných plechů s pultovou, sedlovou střechou, bočním či zadním spádem a výklopnými vraty. Bohatý vzorník barev ji umožňuje snadněji sladit s okolím a narazit můžete také na imitaci dřeva. Je také možnost namontovat další dveře nebo okna. Doplňky pak mohou obsahovat různé boční stěny, boční dveře, okapy, poličky a držáky, stropní háky a podobně.

Marketing řešený outsourcingem

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.

 

Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.

Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.

Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.

Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.

Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.

Mezi zkušené marketingové agentury s mnoha lety praxe, zkušenostmi s implementací navržených řešení přímo do praxe, úspěchy a referencemi patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/

https://www.aneri.cz/2021/07/14/marketing-reseny-outsourcingem/

Kolik zateplením domu ušetříte?

Každý majitel staršího domu si klade otázku, kolik ušetří při zateplení domu a za jak dlouho se náklady vrátí. Je nutné si uvědomit, že topná sezóna v našich podmínkách je zhruba 8 měsíců a v horkých letních měsících se náklady zvyšují o ochlazování.

 

Při stavbě rodinných domů před rokem 1975 se zateplování nijak neřešil. Stěny byly klasicky převážně cihlové, okna pouze zdvojená a tepelná izolace střech a podlah se neřešila.

Průměrný součinitel prostupu tepla, což je veličina, která určuje schopnost dané konstrukce tepelně izolovat, je u těchto domů velmi vysoký – mnohdy nad hodnotou 1 kW/m2K. Pro představu: pasivní domy stavěné v současnosti dosahují hodnoty do 0,2 kW/m2K.

Náklady na vytápění středně velkého nezatepleného domu při topení plynem se pohybují až okolo 50.000 Kč za rok. Pokud je dům zateplen tak, aby odpovídal současným normám, dochází ke snížení úniků tepla zhruba o 70%. Náklady na vytápění se tak pohybují ročně okolo 15.000 Kč.

Pokud dům zateplíme na úroveň pasivního domu, úspora se pohybuje okolo 80 %.

Pokud budete počítat návratnost nákladů, je nutné si uvědomit, že takto staré domy už určitě budou vyžadovat různé rekonstrukce – zejména opravu fasády, výměnu oken a podobně. Takovéto opravy se určitě vyplatí spojit se zateplením.

Otázky týkající se zateplení vašeho domu a celkových nákladů vám zodpoví pracovníci společnosti Stav Agency s.r.o. z Liberce. Tito pracovníci vám také poradí, jaké dotace lze na zateplení využít, a v případě zájmu vám rekonstrukci se zateplením profesionálně zrealizují.

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/

http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/

http://www.stav-agency.cz/2021/07/14/kolik-zateplenim-domu-usetrite/

Nejoblíbenější letní pracovní brýle uvex

Ochranné pracovní brýle uvex ve sportovním designu a s atraktivním vzhledem dokonale chrání oči a zrak, neomezují při práci a perfektně sedí na každém obličeji. Všechny brýle uvex Vás dokonale chrání proti UV záření.

 

Brýle uvex pheos cx2 díky měkké složce přímo napojené na zorník spolehlivě zadrží prach i vodu. Inovativní ochrana uvex x-tended se perfektně přizpůsobí každému tvaru obličeje. Štíhlá geometrie oblouku umožňuje pohodlné nošení ochranných mušlových chráničů, přilby a protinárazové čepice. Zdravé klima pro oči uživatele zajišťuje vynikající ventilace. Brýle uvex pheos cx2 nabízí velké zorné pole díky duosférickému zorníku. Polakování uvex supravision zajišťuje to, že se brýle nezamlžují a jsou odolné proti poškrábání i proti chemikáliím.

Brýle uvex i-works jsou velice lehké, mají sportovní design a panoramatický zorník. Příjemně měkké stranice s technologií duo component zajišťují komfortní a neklouzavé usazení. Díky těmto vlastnostem brýle uvex i-works nabízí vysoký komfort i při dlouhém nošení.

uvex i-works jsou opatřeny povrchovou úpravou uvex supravision excellence poskytující dlouhotrvající odolnost proti zamlžení i po několika čištěních.

Nabídka ochranných pracovních brýlí značky uvex je velice široká. Kompletní sortiment těchto brýlí i ostatních OOPP značky uvex na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/6647/stranickove-bryle-uvex-pheos-cx2/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/6651/stranickove-bryle-uvex-i-works/