Marketingový plán má smysl

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.

 

Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze současného stavu – čím se firma zbývá, jaké je její poslání a jaké má vize. Důležité je také znát aktuální stav firmy a její postavení na trhu. Neméně důležitá je nutnost znát konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků. Odpovědi na tyto a řadu dalších otázek nám přináší SWOT analýza.

Když známe současný stav, vytyčíme si cíl, kterého bychom chtěli dosáhnout. Cíl určujeme tak, abychom mohli po stanovené době jasně vyhodnotit, zda jsme požadovaného cíle dosáhli či ne. Cíl musí být jasně měřitelný.

Abychom vytčeného cíle dosáhli, určíme si marketingovou strategii a rozpracujeme ji do tzv. marketingovém mixu. Navrhneme konkrétní marketingové úkony v časovém harmonogramu. Vyhodnocovat by se měly veškeré měřitelné aktivity v průběhu realizace celého marketingového plánu. Vzhledem k tomu, že některé marketingové aktivity nejsou měřitelné, je vhodné provádět vyhodnocení plnění marketingového plánu po předem určených časových obdobích – např. kvartálně.

Cena a rozpočet za tvorbu a realizaci marketingového plánu by měla vycházet z finančního rozpočtu firmy určené na marketing a z cílů, kterých chce firma dosáhnout. V rozpočtu marketingového plánu nesmíme zapomenout na žádné marketingové aktivity – včetně marketingových výzkumů, analýz a vyhodnocování.

Jedna z nejdůležitějších otázek závěrem: Myslíte si, že sestavení, realizace i vyhodnocení marketingového plánu je pro běžnou výrobní či obchodní firmu výhodnější provádět svépomocí, i když s marketingem firma nemáte velké zkušenosti, nebo je pro takovouto firmu efektivnější využít služeb zkušené profesionální marketingové agentury?

Podrobnější informace o problematice sestavení a realizaci marketingového plánu se dozvíte u naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. První konzultace je zdarma.

https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/

https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/

https://www.aneri.cz/2021/11/19/marketingovy-plan-ma-smysl/

Jak postupovat při renovaci domu

Pokud se rozhodnete renovovat dům postupně v jednotlivých etapách, je důležité volit správný postup a při renovaci jedné části domu počítat s dalším postupem oprav.

 

Správný postup by měl být takový, že si nejprve určíte cíl, kterého chcete dosáhnout a na základě toho si necháte zpracovat kompletní projektovou dokumentaci. Až následně zvolte jednotlivé kroky renovace, které na sebe budou navazovat a můžete si tak naplánovat i jejich rozložení v čase.

Většina majitelů domů začíná při renovaci výměnou oken. Ideální je, pokud jsou okna měněna současně se zateplením fasády. Pokud tomu tak není, je důležité se zateplením fasády počítat a nová okna již umístit tak, aby nedocházelo k tepelným mostům při zateplení fasády.

V případě zateplování fasády je důležité ověřit, zda je hydroizolace zdiva plně funkční nebo zda bude nejprve nutné chránit zdivo proti vzlínající vodě.

Při výměně oken a zateplení fasády dochází k vzduchotěsnému uzavření vnějšího pláště budovy. Tím se zvyšuje riziko vzniku plísní a dalších škodlivin v interiéru. Nejvhodnějším způsobem větrání je tzv. řízené větrání se zpětným získáváním tepla, tedy rekuperace, které nejen zaručí kvalitní vnitřní prostředí, ale i významné úspory tepla.

V případě plánované instalace vnějších stínících prvků na okna, je nutné s tím počítat i při zateplování fasády.

V krátkosti jsme se snažili vám ukázat, že postupnou renovaci domu je nutné řádně naplánovat a neřešit jednotlivé kroky bez návaznosti na další stavební úpravy. Pokud o renovaci vašeho domu uvažujete, kontaktujte naši společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Naši odborní pracovníci s dlouholetou praxí vám poradí a doporučí nejvhodnější způsob řešení. V případě vašeho zájmu připravíme i projektovou dokumentaci a případně provedeme kompletní realizaci.

http://www.stav-agency.cz

http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/

http://www.stav-agency.cz/2021/11/19/jak-postupovat-pri-renovaci-domu/

Jak přimět zaměstnance k používání OOPP?

Pro zaměstnavatele leckdy bývá těžké přimět zaměstnance, aby důsledně používali přidělené ochranné pracovní pomůcky. Nejčastěji se pracovníci vymlouvají, že přidělené OOPP jsou nepohodlné a omezují je v práci.

 

Legislativní nařízení ukládají každému zaměstnavateli povinnost poskytnout svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky. V zájmu každého zaměstnavatele by měla být maximální ochrana zdraví svých zaměstnanců a snaha předcházet veškerým možným úrazům a poškození zdraví. Zaměstnanec je podle zákoníku práce povinen dbát o svou bezpečnost a také o bezpečnost a zdraví ostatních osob. Z toho plyne, že je povinen dodržovat předpisy k zajištění BOZP a používat ochranné pomůcky.

Zaměstnavatel může přimět zaměstnance k používání OOPP třeba prostřednictvím restrikcí. Vhodnější ale je, poskytnout mu takové ochranné pracovní pomůcky, které pro něj budou pohodlné a nebudou jej omezovat v práci. Řešením tak jsou ochranné pomůcky značky uvex, které zajišťují potřebnou ochranu při maximálním pohodlí. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.

Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice na trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-bryle/

https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/individualni-oop/

https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/jak-primet-zamestnance-k-pouzivani-oopp/

Jedineční pomocníci v domácnosti

Společnost NanoProm nabízí nejen inovativní nano produkty na různé povrchy, ale v e-shopu najdete i velmi užitečný doplňkový sortiment. Toto příslušenství je vhodné před aplikací nano ochrany jakož i při následné péči. V nabídce najdete mikrovláknové utěrky, utěrky na nanášení samotné nano ochrany, houbičky nebo kouzelné houbičky.

Mikrovláknové utěrky
Tyto utěrky můžete využít v domácnosti nebo při čištění automobilu. Jsou ideální před aplikací nano ochrany nebo při údržbě samotného povrchu, který byl ošetřen nano ochranou.

Nabídka mikrovláknových utěrek:

Leštící utěrky na nanášení NANO ochrany

Mikrovláknový hadr NanoProm

Utěrka z mikrovlákna Professional Lacquer

Mikrovláknová utěrka Alpin

Mikrovláknová utěrka Professional

Kouzelné nano houbičky
Kouzelné nano houbičky jsou ideální pro nanášení nano ochrany nebo čištění již ošetřených povrchů. Nano houbičky najdou uplatnění i v kuchyni a koupelně při mytí a čištění. Díky nanotechnologii si poradí i se zažranou špínou bez použití čisticích prostředků.

Nabídka kouzelných houbiček:

Kouzelné čistící nano houbičky s drsnou a čistící stranou

Kouzelné čistící nano houbičky bez drsné strany

Kouzelné čistící nano houbičky se savou a čistící stranou

Houby na mytí auta
Tyto houby jsou vyrobeny z extrémně odolné pěny a jsou schopny do sebe nasát velké množství vody. Jsou ideální na péči o lak auta, který byl ošetřen nano ochranou.

Nabídka houby:

Houba na mytí laku auta, motorky nebo lodě – malá

Houba na mytí laku auta, motorky nebo lodě – velká

FARMA U IVUŠKY: Rozvoz kvalitních farmářských potravin

Rádi byste pravidelně nakupovali farmářské produkty, ale nakonec vždy zvítězí pohodlí nákupu v blízkém supermarketu? Farma u Ivušky spojuje pohodlí online nákupu a dostupnosti v centru Tábora. V nabídce najdete potraviny každodenního nákupu, od zdravých potravin, ovoce a zeleniny, ale také produkty od malých lokálních farmářů.

Kvalita přímo z farem

Náhražky a pančování potravin jsou určitým fenoménem naší doby. Proto za projektem Farma u Ivušky stojí snaha prodávat dobré a kvalitní potraviny od českých dodavatelů.

Jde především o kvalitní masa z farem. Maso a uzeniny z domácích chovů, od kuřat, přes škvarkovou pomazánku až po ryby. Maso pečlivě vybíráme u lokálních dodavatelů, zajímáme se o chov zvířat a pro opravdové labužníky dodáváme i masové speciality. Kvalitní maso vám můžeme také dodat ve větším množství, například pro oslavy či do zásoby.

Kromě masa a uzenin se zaměřujeme také na mléčné výrobky jako jsou farmářské jogurty, sýry, tvarohy, kefíry a čerstvé mléko. Máte chuť na jiné než kravské mléko? Vybrat si můžete i z kozího a ovčího.

Zapomenout můžete rovněž na rozpeky pečiva ze supermarketů. Vybrat si můžete z poctivého domácího pečiva s bohatou chutí, křupavostí či vláčností. Kromě obvyklého máme i bezlepkové pečivo a chléb z přírodního živého klasu.

Rozvoz po jižních Čechách

A kde se pro farmářské dobroty zastavit? Nákup si můžete vyzvednout na prodejně v Táboře, dokonce i v podobě dárkového balíčku.

Případně vám jej můžeme dovézt, a to primárně po Táboře a celých jižních Čechách.